Home
Viva 700 (Sasanka)

Ciężar: 1550 kg
Balast: 400 kg
Zabudowa:Mahoń
Cena: 62.000 zł

Hunter 550

Ciężar: 350 kg
Silnik: bez silnika
Max Silnik: 120 KM
Cena: 19000  zł netto

Twister 780 (26)

Ciężar: 2200 kg
Balast: 550 kg
Zabudowa: Mahoń
Cena: 72000,- zł netto
Storm 23

Rok produkcji: 2014
Stan: bardzo dobry
Zabudowa: dąb mod.
Cena: 60000,- zł

Viva 700 (Sasanka)

Rok produkcji: 2011
Stan: bardzo dobry
Zabudowa: dąb
Cena: 42000,- zł
(Rachunek)
Twister 780

Rok produkcji: 2009
Stan: bardzo dobry
Silnik: bez silnika
Zabudowa: dębowa
Cena: 55000,- zł.
(Rachunek)

Hunter 550 - Komplet laminatów

Materiał: LPS
Waga: 350 kg
Kolor: biały / beż
Cena: 8900,- zł netto

Twister 780 (26) - Komplet sklejonych laminatów

Materiał: LPS
Waga łączna: 1450 kg
Cena: 24000,- zł netto

Viva 700 (Sasanka) - Komplet sklejonych laminatów

Materiał: LPS
Waga: 730 kg
Cena: 20000,- zł netto


 
Ilość osób (komfort) 6 (4)
Ilość koi 2x 1os., 2x 2os.
Długość 7.00 m
Szerokość 2.66 m
Zanurzenie 0.31 / 1.46 m
Wysokość w kabinie 1.80 m
Wysokość masztu 8.0 m
Powierzchnia żagli 24 m

          Storm 23 został wyposażony w nowoczesny kadłub, o długiej linii wodnej, pionowej dziobnicy, szerokiej wodnicy i okrągłej rufie. Sam kadłub został zoptymalizowany pod kątem łatwego prowadzenia jednostki, dużej stateczności i dzielności. Oprócz kształtu kadłuba gwarantuje to wysokość burt oraz solidne zabalastowanie jachtu. Wszystko razem sprawia, że Storm 23 będzie jachtem dość szybkim, ale przede wszystkim posłusznym i dzielnym. Mimo stosunkowo niedużych rozmiarów zewnętrznych program wnętrza przewiduje możliwość noclegu 6-ciu osobom. Kabina jest wysoka i szeroka. Znalazło się w niej miejsce na osobny przedział WC, kambuz z kuchenką gazową, zlewem i lodówką! Ogólna koncepcja wnętrza jest bardzo dopracowana. Składa się z bardzo dużej koji dziobowej, płynnie przechodzącej w kanapy w mesie. Kanapy mogą być rozkładane, co tworzy jedną wielką platformę sypialną nawet dla 4 osób. Całości dopełnia podwójna, poprzeczna koja rufowa pod kokpitem.
       Pokład tej jednostki jednak zdecydowanie odbiega od standardu. Nadbudówka jest wysoka i szeroka, ale niezwykle funkcjonalna, miękko przechodząca w falochron wokół kokpitu. Kokpit jak przystało na jacht mazurski jest duży i otwarty od rufy. Ze względu na bezpieczeństwo żeglugi z dziećmi oferowana też będzie profilowana belka laminatowa, zamykająca kokpit na rufie na wysokości siedzisk.